دانلود برنامه اپلیکیشن موبایل اپ سایت استخدام

دانلود برنامه اپلیکیشن موبایل اپ سایت استخدام Recruitment Web Site Mobile App Sofware Application Download با امکان جستجوی جدیدترین اخبار استخدامی و آگهی های دعوت به همکاری نیرو و خبرهای جذب کارمند و ثبت رزومه شغلی وبسایت کاریابی آنلاین و اینترنی کامپیوتر جابز، سامانه کار و اشتغال ویژه علوم کامپیوتری در داخل ایران و خارج از کشور

لینک برنامه اپلیکیشن موبایل اپ وب سایت استخدام را چگونه دانلود کنیم؟

آیا می دانید سایت استخدام کامپیوتر جابز، هم وبسایت است و هم اپلیکیشن موبایل اپ؟

چگونه آگهی و اخبار استخدام را روی گوشی موبایل خود مشاهده کنیم؟

روش جستجوی آگهی استخدام از برنامه موبایل اپ سایت کاریابی به چه ترتیب است؟

ثبت رزومه شغلی کارجویان با اپلیکیشن موبایل سایت استخدام و کاریابی چگونه است؟

به چه روش هایی آگهی استخدامی خود را با موبایل اپ سایت استخدام ثبت کنیم؟

 

دانلود لینک برنامه اپلیکیشن موبایل اپ وب سایت استخدام

برای ارسال خبر استخدام و ثبت آگهی دعوت به همکاری نیرو در سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز از سوی کارفرمایان و جستجوی شغل و ثبت و ارسال رزومه از جانب کارجویان، علاوه بر کانالهای اطلاع رسانی قبلی نظیر وبسایت اینترنتی به نشانی ComputerJobs.ir و اپلیکیشن واتس اپ برای گفتگوی آنلاین WhatsApp و برنامه موبایلی کانال تلگرام Telegram.me/ComputerJobs و نرم افزار موبایل اپ شبکه اجتماعی اینستاگرام instagram.com/ComputerJobs.ir زین پس می توانید با دانلود برنامه اپلیکیشن سایت استخدام  Recruitment Site Mobile App Download که لینک بارگذاری آن در ادامه آورده شده است، اقدام نمایید.

دانلود برنامه اپلیکیشن موبایل اپ سایت استخدام Recruitment Web Site Mobile App Sofware Application Download با امکان جستجوی جدیدترین اخبار استخدامی و آگهی های دعوت به همکاری نیرو و خبرهای جذب کارمند و ثبت رزومه شغلی وبسایت کاریابی آنلاین و اینترنی کامپیوتر جابز، سامانه کار و اشتغال ویژه علوم کامپیوتری در داخل ایران و خارج از کشور

سایت استخدام کامپیوتر جابز، هم وبسایت است و هم اپلیکیشن موبایل اپ

برای راحتی کار کارجویان متقاضی شغل اینترنتی و ایجاد رزومه کاری آنلاین و کارفرمایان برای ثبت اخبار استخدام و درج آگهی دعوت به همکاری و جستجوی رزومه شغلی، وب سایت تخصصی استخدام کامپیوتر جابز طوری برنامه نویسی شده است که هم وبسایت است و هم اپلیکیشن موبایل اپ، یعنی اگر با گوشی موبایل خود اقدام به باز کردن سایت کاریابی نمایید می توانید مانند موبایل اپ از امکانات سایت استخدام استفاده نمایید و اگر از روی لپ تاپ یا PC و سیستم کامپیوتری در حال دیدن وبسایت باشید نیز همانند یک سایت استخدامی اینترنتی می توانید محتویان ان را مشاهده نمایید. به این گونه وب سایتها در اصطلاح، ریسپانسیو Responsive Web Site می گویند.

 

مشاهده آگهی و اخبار استخدام روی گوشی موبایل اپ

آیا می خواهید جدیدترین اخبار سایت استخدام را روی گوشی موبایل اپ خود مشاهده کنید و با استفاده از برنامه نرم افزاری اپلیکیشن موبایل وبسایت استخدام Recruitment Web Site Mobile App Sofware Application خبرهای دعوت به همکاری را روزانه مرور کنید و یا کارفرما هستید و به دنبال رزومه شغلی کارجو در زمینه کاری مورد نیاز خود هستید و می خواهید از طریق تلفن همراه خود راحت تر بتوانید این امکان را داشته باشید؟ ما به شما مشاهده آنلاین همه این موارد از جمله رزومه های کاری، آگهی های استخدامی، رویدادهای IT و فناوری اطلاعات و اخبار آی تی را به صورت یک وبسایت ریسپانسیو Responsive و همه چی تمام فراه نموده ایم. اگر همه این موارد نیازتان را رفع نکرد می توانید از طریق لینک دانلود برنامه اپلیکیشن موبایل اپ وب سایت استخدام در صفحه اصلی سایت اقدام به دانلود این اپ استخدامی نمایید.

آیا می خواهید جدیدترین اخبار سایت استخدام را روی گوشی موبایل اپ خود مشاهده کنید و با استفاده از برنامه نرم افزاری اپلیکیشن موبایل وبسایت استخدام Recruitment Web Site Mobile App Sofware Application خبرهای دعوت به همکاری را روزانه مرور کنید.

جستجوی آگهی استخدام از برنامه موبایل اپ سایت کاریابی

متقاضیان کار می توانند برای جستجوی آگهی استخدام سایت معتبر کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز از برنامه موبایل اپ این وبسایت بهره برده و مشاغل مختلف کامپیوتری و آی تی مدنظر خود را در آن بیابند.

برای این کار کارجو باید بر روی موبایل خود سایت کاریابی و استخدام آنلاین کامپیوتر جابز را باز کرده و سه خطی که در سمت چپ بالای صفحه این برنامه قرار دارد را لمس کند تا منوهای موجود را مشاهده کند. حال از منوی استخدام بر روی زیرمنوی جستجوی شغل و آگهی استخدام کلیک کرده تا صفحه جستجوی پیشرفته شغل برایش باز شود. حالا می تواند با فیلتر کردن فیلدهایی همچون دسته بندی مشاغل، زیرمجموعه ها، نوع شغل و شهر اطلاعیه های استخدامی مطابق با آنچه جستجو کرده را یافته و نسبت به ارسال رزومه برای کارفرمای مربوطه اقدام کند. لازم به ذکر است که برای ارسال رزومه بایستی ابتدا رزومه شغلی خود را در سایت کامپیوتر جابز ثبت کند.

متقاضیان کار می توانند برای جستجوی آگهی استخدام سایت معتبر کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز از برنامه موبایل اپ این وبسایت بهره برده و مشاغل مختلف کامپیوتری و آی تی مدنظر خود را در آن بیابند.

ثبت رزومه شغلی کارجویان با اپلیکیشن موبایل سایت استخدام و کاریابی

برای اینکه کارجویان بتوانند از طریق برنامه اپلیکیشن کامپیوتر جابز، رزومه شغلی خود را در سایت کاریابی و استخدام آنلاین مشاغل کامپیوتری ComputerJobs ثبت کنند، می توانند به دو روش زیر عمل نمایند:

شیوه نخست ثبت رزومه شغلی با موبایل اپ سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز اینگونه است که متقاضیان کار بدون ثبت نام در سایت و فقط به عنوان بازدیدکننده می توانند از گوشی همراه خود وارد سایت شده و با لمس سه خطی که در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، منوهای مربوطه را مشاهده کرده و از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت رزومه شغلی را کلیک کنند تا صفحه ثبت رزومه شغلی برایشان باز شود و در آنجا با تکمیل فرم مربوطه بر روی دکمه ذخیره رزومه کلیک نمایند. اگر متقاضیان کار از این روش، نسبت به ثبت رزومه کاری خود اقدام کنند بایستی برای هر آگهی استخدام که قصد ارسال رزومه به کارفرمای مرتبط با آن را دارند یک رزومه مجزا ثبت کنند.

برای اینکه کارجویان بتوانند از طریق برنامه اپلیکیشن کامپیوتر جابز، رزومه شغلی خود را در سایت کاریابی و استخدام آنلاین مشاغل کامپیوتری ComputerJobs ثبت کنند، می توانند به دو روش زیر عمل نمایند.

روش دوم ثبت رزومه شغلی افراد کارجو در برنامه موبایل اپلیکیشن سایت استخدام و اشتغال آنلاین کامپیوتر جابز اینگونه است که نخست کارجو باید از منوی کارجو بر روی زیرمنوی ثبت نام کارجو کلیک نموده و در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز شود و سپس مانند روش اول رزومه خود را به ثبت برساند و آن را برای هر تعداد کارفرمایی که می خواهد ارسال نماید.

 

ثبت آگهی استخدامی کارفرمایان با موبایل اپ سایت استخدام

کارفرمایان محترم نیز می توانند با برنامه موبایل اپ سایت استخدام و کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز، آگهی استخدام مورد نظر خود را به یکی از دو روش زیر در این سامانه ثبت کرده تا نیروی متخصص مورد نیاز خود را بیابند.

روش اول ثبت آگهی استخدامی، بدون ثبت نام و فقط به عنوان بازدید کننده سایت کاریابی آنلاین کامپیوتر جابز صورت می پذیرد. در این روش کارفرما از موبایل خود باید وارد اپلیکیشن و سایت Computerjobs شده و از منوی کارفرما بر روی زیرمنوی ثبت آگهی استخدام کلیک کند تا وارد صفحه ای شود که در قسمت بالایی آن اطلاعات کسب و کار و در بخش پایینی آن فرم اطلاعات شغل موجود است. با تکمیل این دو فرم باید روی دکمه ذخیره شغل کلیک نماید تا آگهی استخدام به صورت رایگان در سایت استخدام و کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز منتشر شود.

کارفرمایان محترم نیز می توانند با برنامه موبایل اپ سایت استخدام و کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز، آگهی استخدام مورد نظر خود را به یکی از دو روش زیر در این سامانه ثبت کرده تا نیروی متخصص مورد نیاز خود را بیابند.

شیوه دوم درج آگهی استخدام نیرو در معتبرترین سایت و موبایل اپ تخصصی کاریابی آنلاین ایران اینگونه است که کارفرما باید نخست عضو سایت کاریابی اینترنتی مشاغل کامپیوتری Computerjobs شود. برای این کار لازم است تا از منوی کارفرما بر روی زیرمنوی ثبت نام کارفرما کلیک کرده و سپس فرم موجود در صفحه ثبت نام کاربران را تکمیل نماید.

حالا کارفرما می تواند در پنل مدیریت کاربری و در پایین صفحه این پنل با کلیک بر روی عبارت پکیج ها یکی از پکیج های اشتراکی سایت کاریابی و استخدام آنلاین کامپیوتر جابز مثل پکیج رایگان کارفرما و یا پکیج های اشتراکی ارزان قیمت یک ماهه، سه ماه و یک ساله کارفرما را خریداری نموده و سپس بر روی کسب و کار جدید در پنل کاربری خود کلیک کرده تا بتواند کسب و کار خود را در سایت ایجاد نماید.

حالا کارفرما برای درج آگهی دعوت به همکاری در سایت کاریابی اینترنتی کامپیوتر جابز باید از منوی کارفرما بر روی زیرمنوی ثبت آگهی استخدام کلیک کرده تا صفحه اطلاعات شغل برایش باز شود. در فرم پیش رو با پر کردن اطلاعات شغلی بخصوص فیلدهای دسته بندی مشاغل و زیرمجموعه ها و دیگر باکس های موجود، بر روی دکمه ذخیره شغل کلیک کند تا آگهی استخدامی او در سایت استخدام و کاریابی آنلاین مشاغل کامپیوتری ثبت گردد.

 

کارجویان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات برنامه اپلیکیشن موبایل اپ سایت استخدام و کاریابی کامپیوتر جابز و دانلود آن می توانند مطلب اپلیکیشن شغل یاب برای جویندگان کار و شغل را مطالعه نمایند.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟